سالگرد شهید صیاد شیرازی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سالگرد شهید صیاد شیرازی
نوشته شده در سه شنبه 30 آبان 1391
بازدید : 245
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
 
 
رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 16 زرهی:
شهید صیاد شیرازی فرماندهی لایق و شجاع بود

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 16 زرهی با اشاره به ویژگی‌های بارز شهید صیاد شیرازی گفت: شهید صیاد شیرازی فرماندهی لایق و شجاع بود.

خبرگزاری فارس: شهید صیاد شیرازی فرماندهی لایق و شجاع بود
  •  
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان سیزدهمین یادواره شهید صیاد شیرازی و شهدای منطقه اسلام آباد زنجان با حضور مردم، خانواده‌های شهدا، فرماندهان نیروهای مسلح استان و محسن علیمردانی نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این مراسم رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 16 زرهی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد صیاد شیرازی اظهار داشت: وی از نیروهای ولایی ارتش بود، که به دست منافقان کوردل به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام جواد جاهد با بیان اینکه وی در طول دوران دفاع مقدس نقش مهمی در جبهه‌های حق علیه باطل داشت، افزود: شهید صیاد شیرازی فرماندهی لایق و شجاع بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پاسداری از میهن و نظام از وظایف ارتش جمهوری اسلامی ایران است، افزود: ارتش نقش مهمی در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن داشته است.

ارشد روحانی منطقه زنجان، قزوین و همدان در ادامه با اشاره به اینکه اهل تقوا حلال و حرام  خداوند را رعایت می‌کنند، افزود: خداوند به اهل تقوا بشارت می‌دهد که در این دنیا و در آخرت هیچ حزن و اندوهی بر آنها وارد نیست.

همچنین مسئول روابط عمومی تیپ 216 مستقل شهید مخبری زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد شهدای نظام و انقلاب گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، بزرگداشت مقام و منزلت شهید و آشنایی جوانان با مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس از اهداف این یادواره است.

صدیف امامی با بیان اینکه یادواره شهید صیاد شیرازی و شهدای منطقه اسلام آباد زنجان همه ساله در مسجد 14 معصوم (ع) منطقه اسلام آباد زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: باید با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه را گسترش دهیم.

 




:: برچسب‌ها: سالگرد شهید صیاد شیرازی ,



مطالب مرتبط با این پست
.